مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-04دانش

ابلاغیه وزارت علوم درباره «روز دانشجو»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری با اشاره به برنامه های 16 آذر (روز دانشجو) گفت: برای 16 آذر با مشورتی که در چند سطح صورت گرفته، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: چارچوب کلی فعالیت های دانشگاه ها در روز 16 آذر در یک ابلاغیه 18 بندی به دانشگاه ها ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری با اشاره به برنامه های 16 آذر (روز دانشجو) گفت: برای 16 آذر با مشورتی که در چند سطح صورت گرفته، ابلاغیه ای در 18 بند به دانشگاه ها ارسال شد که این 18 بند چارچوب کلی فعالیت ها را در روز 16 آذر مشخص می کند.

وی افزود: در این ابلاغیه تاکید شده که همانند همیشه از ظرفیت های دانشجویی برای برگزاری این رویداد (روز دانشجو 16 آذر) استفاده شود.

معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه این روز متعلق به دانشجویان است، گفت: باید تا جایی که ممکن است از ظرفیت های خود دانشجویی استفاده شود و اگر تشکل ها، انجمن ها و … برنامه ای دارند در اولویت باشند.

در صورتی که این مجموعه ها مستقلاً بنا ندارند برنامه ای برگزار کنند، معاونت های فرهنگی باید میانداری و مجموعه ها را جمع کنند تا با کمک آن ها این اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغیه وزارت علوم درباره «روز دانشجو»

ابلاغیه وزارت علوم درباره «روز دانشجو»