مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-03حوادث

انهدام باند سارقان منزل در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سه نفره سرقت منزل در شهر کرمانشاه و اعتراف آنها به ارتکاب 38 فقره سرقت خبر داد.

- سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت در محله های مختلف شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده ها به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته و دو عضو دیگر اعضای باند شدند و در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 38 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف و عنوان کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده اند.

جاویدان با بیان اینکه فرد مالخر نیز در ادامه توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد، افزود: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه این فرد مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

وی همچنین از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 و دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای باند خبر داد و گفت: سارقان و مالخر دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان منزل در کرمانشاه

انهدام باند سارقان منزل در کرمانشاه