مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-03سياسي

امکان ساخت 140 مدرسه خیرساز در صورت مشارکت دولت در استان تهران


مدیرعامل مجمع خیرینِ شهرستان های استان تهران گفت: اگر دولت طبق قانون 70-30 با خیرین مدرسه ساز مشارکت کند، امکان ساخت سالانه 140 مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید پیروزان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی غرب استان تهران 500 هزار نفر است، گفت: این جمعیت نیاز به فضای آموزشی قابل توجه دارد و در حال حاضر با کمبود فضای دانش آموزی در ملارد، شهریار، شهرقدس، بهارستان یک و دو، رباط کریم و پرند و اسلامشهر مواجه هستیم.

مدیرعامل مجمع خیرینِ شهرستان های استان تهران با بیان اینکه سال جاری 70 مدرسه خیرساز در استان تهران ساخته و تحویل شده است، گفت: اگر دولت قانون 70- 30 که 70 درصد دولت و 30 درصد خیرین هستند، را عمل کند و وارد میدان شود، می توانیم، سالانه تا 140 مدرسه را تحویل دهیم.

وی گفت: ما چهار هزار و 200 ساختمان آموزشی دولتی و خیرساز در استان تهران داریم، که یک هزار و 300 ساختمان را ادوار مختلف خیرین مدرسه ساز ساخته اند، که می بینیم، 30 الی 40 درصد مدارس استان تهران خیرساز است، اما با توجه به جمعیت مهاجر و نیز تراکم بالای جمعیت و نرخ زاد و ولد، سالانه به حدود 200 مدرسه جدید در استان تهران نیاز داریم، که هرچه مشارکت خیرین بیشتر شده و دولت نیز مشارکت کند می توانیم این فضاهای آموزشی را آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ساخت 140 مدرسه خیرساز در صورت مشارکت دولت در استان تهران

امکان ساخت 140 مدرسه خیرساز در صورت مشارکت دولت در استان تهران