مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-03ورزشي

رییس سازمان اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات به مجلس می روند


رییس سازمان اطلاعات سپاه، دادستان کل کشور، وزرای اطلاعات، جهادکشاورزی، ورزش، صمت، نفت، راه، کشور این هفته به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری جلسات هفتگی خود را برگزار می کنند.

دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس شواری اسلامی به شرح ذیل است: کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس چهارشنبه: ادامه رسیدگی به طرح الحاق یک تبصره به مواد 212 و 234 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ثبت 606 با حضور یکی از طراحان و کارشناسان دیوان محاسبات مرکز پژوهش ها و سایر مدعوین.

کمیسیون اصل 90 شنبه: جلسه رییس کمیسیون با دبیران کمیته ها در خصوص بررسی عملکرد کمیته ها و تصمیم گیری پیرامون گزارش های در دست اقدام و برنامه ریزی برای جلسات هفته آتی کمیسیون.

یکشنبه: - جلسه هیأت رییسه کمیسیون برای بررسی و تصمیم گیری در خصوص پرونده ها و شکایات واصله - جلسه عمومی کمیسیون با حضور رییس سازمان بهزیستی و جمعی از معلولان نخبه کشور در خصوص بررسی مشکلات ایشان دوشنبه: جلسه کمیسیون با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین در خصوص عملکرد کمیسیون ها و رفع تداخلات، صدور اسناد اراضی زراعی و بررسی راهکار های مؤثر در پیشگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، اختلاف نرخ اوره کشاورزی با صنعتی (عرضه در بورس)، اقدامات مرتبط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات به مجلس می روند

رییس سازمان اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات به مجلس می روند