مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-03اقتصادي

آنچه متقاضیان «بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد» باید بدانند


بیمه «صاحبان حرف و مشاغل آزاد» یکی از انواع بیمه های خاص سازمان تأمین اجتماعی است که از این طریق، متقاضیان دارای حرف و مشاغل مختلف، می توانند با پرداخت حق بیمه مقرر از حمایت های قانونی مقرر برخوردار شوند.

- آنچه متقاضیان بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد باید بدانند بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد یکی از انواع بیمه های خاص سازمان تأمین اجتماعی است که از این طریق، متقاضیان دارای حرف و مشاغل مختلف، می توانند با پرداخت حق بیمه مقرر از حمایت های قانونی مقرر برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، به افرادی اطلاق می شود که برای انجام حرفه و شغل مورد نظر با داشتن کارگر (کارفرما) یا خود به تنهایی (خویش فرما) به استناد مجوز اشتغال صادره از سوی مراجع ذی صلاح یا به تشخیص هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی به کار اشتغال داشته و مشمول مقررات حمایتی خاصی نباشند.

شرایط سنی متقاضیان بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد پذیرش درخواست متقاضیان بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد که فاقد سابقه پرداخت حق بیمه هستند، موکول به آن است که سن متقاضی (زن یا مرد) از 50 سال تمام بیشتر نباشد.

با این حال چنانچه افراد با سن بیشتر متقاضی این بیمه باشند، پذیرش درخواست آنها منوط به داشتن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مدت مازاد سن مقرر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه متقاضیان «بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد» باید بدانند

آنچه متقاضیان «بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد» باید بدانند