مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-03سياسي

چرا از پیامرسان های ایرانی استفاده نمی کنیم؟/ می توانیم موفق شویم


به عنوان یک کارشناس می گویم که چرا نباید از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ایرانی استفاده کنیم؟ در همه زمینه ها به موفقیت رسیدیم و در این حوزه هم می توانیم به موفقیت برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، سید رضا فاطمی امین، در مراسم اختتامیه فصل سوم برنامه تلویزیونی میدون اظهار کرد: وقتی صحبت از کارآفرین می شود، معمولاً به محصول آن توجه می کنیم در حالی که آن کسب وکاری که کارآفرین ایجاد کرده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وزیر صمت خروجی اصلی فعالیت کارآفرین را راه اندازی کسب وکار دانست و ادامه داد: برای اینکه دلیل این اهمیت را درک کنیم بهتر است بدانیم هر کشور 4 نوع ثروت شامل دارایی های خارجی، ثروت طبیعی، دارایی های فیزیکی و دارایی های نامشهود و سازمانی دارد.

فاطمی امین ادامه داد: در اقتصاد متعادل دارایی فیزیکی 14 درصد ثروت کشور را شامل می شود و 85 درصد مرتبط به دارایی نامشهود می شود، به این صورت که اگر در کشوری دارایی طبیعی زیاد باشد اما دارایی نامشهود آن کم، آن کشور تبدیل به خام فروش می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرمایه نامشهود کشور حدود 30 درصد است، گفت: این دارایی باید به حداقل 70 درصد برسد چراکه این سرمایه نامشهود می تواند سرمایه طبیعی را به ثروت تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از پیامرسان های ایرانی استفاده نمی کنیم؟/ می توانیم موفق شویم

چرا از پیامرسان های ایرانی استفاده نمی کنیم؟/ می توانیم موفق شویم