مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-03بين الملل

واکنش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله به حمایت های مردمی از فلسطین در جام جهانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، شیخ علی دعموش، در خطبه های نماز جمعه روز گذشته بیروت گفت: فلسطین برخلاف حضور منزوی و طرد شده اسراییلی ها، - نایب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت که بزرگترین برنده جام جهانی قطر، فلسطین و رویکردی است که وجود رژیم صهیونیستی را رد می کند و بزرگترین بازنده آن دولت هایی هستند که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم رفتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، شیخ علی دعموش، در خطبه های نماز جمعه روز گذشته بیروت گفت: فلسطین برخلاف حضور منزوی و طرد شده اسراییلی ها، در ذهن، قلب و وجدان مردم عرب و بر زبان جوانان شرکت کننده در جام جهانی باقی مانده است.

وی افزود: چیزی به نام اسراییل در میان ملت های عرب، اسلامی و آزاده وجود ندارد و تنها فلسطین وجود دارد.

این بدان معناست که این نسل های جوان و نسل های امروز و آینده ما، هر چقدر هم که برخی رژیم های عربی تلاش کنند چهره دشمن را تطهیر کنند، نخواهند توانست چیزی به نام اسراییل را به رسمیت بشناسند.

وی گفت: اجازه نمی دهیم لبنان به دست طرفداران عادی سازی بیفتد یا بخشی از نظام عادی سازی با دشمن باشد و فلسطین برای ما اصلی ترین مسئله ای باقی خواهد ماند که همه باید برای آزادسازی و بازگرداندن آن به دامن امت اسلامی قیام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله به حمایت های مردمی از فلسطین در جام جهانی

واکنش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله به حمایت های مردمی از فلسطین در جام جهانی