مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-03سياسي

عدالت خواهی و پافشاری بر آرمان ها از سوی دانشجویان در تاریخ کشور مثال زدنی است


یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هیچ گاه اقدامات سلبی در دانشگاه پاسخ نمی دهد و حتما باید اقدامات ایجابی و در عین حال اقناعی باشد تا بتواند زمینه مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان را در شئون سیاسی و اجتماعی فراهم کند.

- یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هیچ گاه اقدامات سلبی در دانشگاه پاسخ نمی دهد و حتما باید اقدامات ایجابی و در عین حال اقناعی باشد تا بتواند زمینه مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان را در شئون سیاسی و اجتماعی فراهم کند.

احمد علیرضابیگی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت احیای فعالیت های سیاسی و تشکیلاتی در دانشگاه ها و تاثیر آن بر فضای سیاست داخلی کشور، بیان کرد: دانشگاه و محیط دانشگاهی تا به امروز تاثیر قابل توجهی بر تاریخ کشور بر جای گذاشته است.

در تجربه ای که ما در قبل از انقلاب داریم و دانشجویانی که در دانشگاه شهید شدند و به واسطه آن ها روز دانشجو نیز نام گذاری شده است تجلی احساس مسئولیت دانشگاه در برابر کشور بودند که با جان فشانی این حقیقت را به اثبات رسانده و جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه مسیر انقلاب اسلامی نیز دانشگاه تاثیر فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته است، هیچ کس هم نمی تواند نقش دانشگاه را انکار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت خواهی و پافشاری بر آرمان ها از سوی دانشجویان در تاریخ کشور مثال زدنی است

عدالت خواهی و پافشاری بر آرمان ها از سوی دانشجویان در تاریخ کشور مثال زدنی است