مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-02سياسي

آیت الله سعیدی: قدردانی از مردم با حل معضل بیکاری و تورم محقق می شود


امام جمعه قم سفرهای استانی مداوم رییس جمهور را نوید بخش تحول و پیشرفت در مناطق مختلف کشور دانست و گفت: تشکر واقعی و عملی مسئولان از مردم با حل معضل بیکاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه امروز قم که در مصلای قدس برگزار شد به آیه 59 سوره توبه اشاره و اظهار کرد: خداوند در این آیه از سر دلسوزی به افرادی که نسبت به عدالت پیامبر صلوات الله علیه و آله انتقاد می کردند می فرماید اگر به جای کج خلقی و عیب جویی نسبت به خدا و پیامبر به آنچه خدا مقدر فرموده راضی می شدند برایشان بهتر بود.

وی با بیان اینکه خداوند در این آیه در مقابل اعتراض منافقان راه به آنها نشان می دهد، گفت: خداوند به چهار نکته اشاره می کند که اول طی کردن راه رضای خدا و رسول است زیرا رسول خدا و رهبری که از طرف خدا منصوب شده است راه رضای خدا را می رود و مصلحت جامعه را به مصلحت خودش ترجیح می دهد.

امام جمعه قم ادامه داد: انسان مؤمن باید از روی اعتقاد بگوید خدا ما را کافی است؛ باید باور داشته باشد که خدا و رسول از فضل و کرم خود به او عطا می کنند و باید بداند که به سوی خدا در حرکت است.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان با گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو اظهار کرد: مقام معظم رهبری از قول شهید بهشتی نقل کردند که دانشجو موذن جامعه است و وقتی خواب بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: قدردانی از مردم با حل معضل بیکاری و تورم محقق می شود

آیت الله سعیدی: قدردانی از مردم با حل معضل بیکاری و تورم محقق می شود