مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-02سياسي

کشورهای مستکبر حامی بیانیه سازمان ملل علیه ملت ایران هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کشورهای مستکبر حامی بیانیه سازمان ملل علیه ملت ایران هستند، این کشورهای مستکبری که یک عمر مردم جهان را به خاک و خون کشیدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به بیانیه سازمان ملل در سوم آذر بر علیه ایران افزود: کشورهای مستکبر حامی این بیانیه هستند که یک عمر مردم را به خاک و خون کشیدند و الان داعیه حقوق بشری دارند.

وی با بیان جنایت های کشورهای مستکبر از جمله آمریکا و آلمان افزود: آمریکا خود اذعان کرد که به وجود آورنده داعش است و آلمان نیز در جنگ جهانی باعث کشته شدن 85 میلیون نفر شده که امروزه داعیه حقوق بشری دارند.

امام جمعه ارومیه در ادامه گفت: آمریکا امروزه نیز خوی درندگی خود را با جنایت های مختلف در کشورهای اسلامی به نمایش می گذارد و تا ایران را تکه تکه و تجزیه نکند از انقلاب اسلامی دست بردار نخواهد بود.

وی همچنین اشاره ای به 16 آذر فرا رسیدن روز دانشجو داشت و تصریح کرد: فلسفه وجودی 16 آذر روحیه استکبارستیزی دانشجویان است که باید این روحیه در دانشجویان حفظ شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز بسیج، شجره طیبه بسیج را از ابتکارات و الهامات قرآنی امام (ره) دانست و گفت: امام خمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای مستکبر حامی بیانیه سازمان ملل علیه ملت ایران هستند

کشورهای مستکبر حامی بیانیه سازمان ملل علیه ملت ایران هستند