مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:512022-12-02سياسي

خدمت بی منت به مردم توسط بسیجیان عمومی شده است/ اتمام 9 پروژه بسیج سازندگی در قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم افتتاح راه روستایی کهوان شهرستان آبیک اظهار کرد: بسیج سازندگی استان قزوین جزو سپاه های پیشرو در خدمت بی منت به مردم است و در تمام پروژه های آب،  راه،  کشاورزی و غیره به مردم خدمات ارائه می دهد.

  وی افزود: از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام 24 پروژه مصوب شده بود و 11 پروژه به بسیج سازندگی سپرده شده بود که از 11، پروژه 9 پروژه با همت بسیج سازندگی و همراهی مسئولان به اتمام رسیده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: سپاه و بسیج توقع داشت فرهنگ خدمت بی منت به مردم عمومی شود که عمومی شده است و مطالبه مردم از مسئولان در حوزه های فرهنگی،  معارف انقلابی و دینی منطقی شده است.

   رفیعی آتانی اضافه کرد: اگر در دوردست ترین نقاط کشور کاری بر زمین مانده باشد با افتخار به بسیجیان سپرده می شود که مشتاق خدمت به مردم هستند و با افتخار هم پذیرفته اند و پای کار نظام هستند و سخت ترین امور را در مدت زمان تعیین شده انجام می دهند.

  وی خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی بر کار بسیج سازندگی نظارت سختگیرانه و دقیق انجام می دهند تا با دقت اجرا شود.

  این مسئول نظامی بیان کرد:  بسیج و سپاه استان قزوین به فضل خدای متعال توانسته جلوتر از برنامه ها،  به وعده های خود در اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت بی منت به مردم توسط بسیجیان عمومی شده است/ اتمام 9 پروژه بسیج سازندگی در قزوین

خدمت بی منت به مردم توسط بسیجیان عمومی شده است/ اتمام 9 پروژه بسیج سازندگی در قزوین