مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-01ورزشي

کارشناس تلویزیون المیادین لبنان: کی روش توجهی به جوانان نداشت


کارشناس فوتبال در گفت و گو با تلویزیون المیادین لبنان از شکست تیم ملی در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی و از دست رفتن فرصت صعود به مرحله دوم رقابت ها اظهار تاسف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه المیادین به زبان عربی ابتدا در خصوص دیدار ایران برابر آمریکا گفت: واقعا حیف شد ، بهترین فرصت را برای صعود از دست دادیم.

در اولین جام جهانی که در خاورمیانه برگزار می شود ، در گروهی که واقعا گروه سختی نبود و شانس صعود داشتیم با استراتژی های نادرست نتیجه را واگذار کردیم.

بعد از شش دوره حضور در جام جهانی اینبار می توان گفت فوتبال دوستان به صعود از مرحله گروهی امیدوار بودند اما در نهایت این اتفاق نیافتاد.

پاینده اضافه کرد: ما در دو بازی ابتدایی شاهد دو نمایش متفاوت از تیم ملی بودیم ، در مسابقه اول برابر انگلستان ترسیدیم ، در زمین خودمان فقط به دنبال دفاع از دروازه بودیم ، اعتماد به نفس لازم در تیم دیده نمی شد و با اشتباهات متعدد در نهایت بدترین شکست خودمان در تاریخ را تجربه کردیم.

در بازی دوم شجاع شدیم ، با اعتماد به نفس ، اشتباهات کمتر و نمایش هجومی به دروازه حریف نزدیک شدیم ، گل زدیم و در نهایت 3 امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس تلویزیون المیادین لبنان: کی روش توجهی به جوانان نداشت

کارشناس تلویزیون المیادین لبنان: کی روش توجهی به جوانان نداشت