مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-01اقتصادي

مشوق های ویژه برای سرمایه گذاران/حمایت از صادرکنندگان صنایع دستی


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به مشوق های ویژه برای سرمایه گذاران گفت: صادرکنندگان صنایع دستی مورد حمایت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از مجتمع گردشگری در شهرستان دلیجان در جمع خبرنگاران، افزود: در زمینه سایر مشوق ها نظیر عوارض، زمین، خدمات زیربنایی و زیرساختی نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی بیان کرد: براساس توافقنامه با وزارت نیرو قرار شد هزینه برق و آب استاندارد مراکز گردشگری با قیمت پایین محاسبه و گاز و سوخت یارانه ای برای شناورها در گردشگری دریایی محاسبه شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه درآمد حاصل از حوزه گردشگری به دلیل ارزآوری مانند صادرات است، گفت: هفته گذشته در نشست با وزارت صمت برای صندوق حمایت از صادرکنندگان حوزه گردشگری به منظور تضمین برای تورگردانان و آژانس دارهایی که متضرر از حوادث می شوند توافق انجام شد که سبب رونق و انگیزه فعالان این حوزه است.

ضرغامی با اشاره به بازدید از مراکز گردشگری دلیجان، ادامه داد: دلیجان و نراق از نظر ابنیه تاریخی فوق العاده هستند و به رسیدگی و مرمت بیشتر و کاربری های مناسب برای حضور مردم نیاز دارند و در این زمینه اقدامات انجام شده اما کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های ویژه برای سرمایه گذاران/حمایت از صادرکنندگان صنایع دستی

مشوق های ویژه برای سرمایه گذاران/حمایت از صادرکنندگان صنایع دستی