مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-01سياسي

تحول اساسی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/تقویت هیئات اندیشه ورز


معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از انجام تحول اساسی در نظام و ساختار این شورا خبر داد و گفت: تقویت هیئات اندیشه ورز در زمره سیاست های جدید شورا محسوب می شود.

- حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در دوره تحول قرار دارد، ابراز کرد: در این دوران گذار، دو تحول اساسی را شاهد خواهیم بود که نخستین آنها که در واقع تبلور رسالت های شورا نیز محسوب می شود، حضور پرشور مردم است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ها و حضور مردم در صحنه ها در یوم الله ها و مناسبت هایی که اقتضا می کند، از جمله مسائلی است که در دوره جدید مدیریتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مد نظر قرار گرفته است، افزود: تلاش داریم تا این حضور پرشور مردم را کیفیت و کمیت ببخشیم.

تقویت و غنای برنامه ها با مشورت از صاحب نظران معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه بخش دوم تحولات که محور اصلی کار شورا نیز در این دوران محسوب می شود، ایجاد هیئت های اندیشه ورز محسوب می شود، ابراز کرد: در این هیئت ها تلاش داریم تا استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران در حوزه های مختلف فکری، اندیشه ای، فرهنگی و … را در دستور کار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اساسی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/تقویت هیئات اندیشه ورز

تحول اساسی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/تقویت هیئات اندیشه ورز