مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-01سياسي

ظرفیت های دیگر آبی در کردستان نیز در دستور کار قرار دارد


ظرفیت های دیگر آبی در کردستان نیز در دستور کار قرار دارد و کلید توسعه این منطقه بر مبنای منابع آبی سرشار آن خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر محرابیان روز پنج شنبه در اجتماع بزرگ مردم کردستان در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: کردستان ظرفیت های بزرگی در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری و معدنی دارد و کلید توسعه این استان آب است.

وی افزود: بارش های خوب و ظرفیت های خوب آبی شرایطی را فراهم کرده است که در مسیر توسعه این استان اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: یکی از خواسته های مردم سنندج ارتقای کیفی وضعیت آب شرب این شهر بود که با اولویت قراردادن این دغدغه خوشبختانه امروز شاهد رفع این دغدغه هستیم.

محرابیان افزود: رییس جمهور در سفر تابستان خود به کردستان بر رفع این دغدغه تا آغاز فصل سرما تأکید کرد و در بازه زمانی هشت ماهه شاهد بهره برداری از این طرح هستیم.

وی اظهار داشت: آب سنندج از طریق دو تصفیه خانه تأمین می شود که هفته گذشته آب تصفیه خانه یک که 60 درصد آب شرب این شهر را تأمین می کند از سد آزاد آبگیری شد و امروز نیز تصفیه خانه شماره دو هم وارد مدار استفاده از آب سد آزاد شد.

وزیر نیرو تصریح کرد: ظرفیت های دیگر آبی در کردستان نیز در دستور کار قرار دارد و امروز سرعت پیشرفت طرح های آبرسانی مناسب است و امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های دیگر آبی در کردستان نیز در دستور کار قرار دارد

ظرفیت های دیگر آبی در کردستان نیز در دستور کار قرار دارد