مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 07:502022-12-01بين الملل

نگرانی ازخطرات برای زییس اسراییل در سفر به بحرین


رسانه های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند، سرویس های امنیتی این رژیم نگران خطرات جانی برای «اسحاق هرتزوگ» رییس این رژیم در سفر به بحرین و امارات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، کانال 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی تهدیدات جانی برای اسحاق هرتزوگ رییس این رژیم قبل از سفر آتی وی به خلیج فارس را رصد کردند.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود هرتزوگ یکشنبه آینده از بحرین و امارات دیدن کند با این حال، قبل از این سفر مقامات امنیتی اعتراضاتی را زیر نظر گرفتند که شامل تهدیدات ضمنی جانی برای رییس رژیم صهیونیستی و درخواست صریح برای عدم حضور او به این منطقه است.

این رسانه صهیونیستی افزوده است: در یکی از آگهی های اعتراضی منتشر شده، هرتزوگ به عنوان یک جنایتکار توصیف شده است و متن این آگهی به سه زبان از جمله عبری و عربی نوشته شده و در آگهی دیگری به زبان عربی آمده است که عادی سازی خیانت است، نیایید .

بنا بر این گزارش، اعتراض به سفر هرتزوگ که در شبکه های اجتماعی افزایش یافته، امنیت رییس رژیم صهیونیستی پیش از این سفر را تحت تأثیر قرار داده و اقدامات امنیتی تشدید خواهد شد.

دفتر رییس رژیم صهیونیستی در واکنش به این گزارش اعلام کرده است که این سفر لغو نخواهد شد اما تدابیر امنیتی تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ازخطرات برای زییس اسراییل در سفر به بحرین

نگرانی ازخطرات برای زییس اسراییل در سفر به بحرین