مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-30اجتماعي

باد و باران در 12 استان


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، زنجان، همدان و غرب مازندران، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه این شرایط را طی روزهای پایانی هفته برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز و شمال شرق کشور انتظار داریم، ادامه داد: فردا در غرب و بخش هایی از جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی رگبار پراکنده را شاهد هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شنبه در سواحل دریای خزر و بخش هایی از شمال غرب و یکشنبه در شمال شرق و ارتفاعات و دامنه های البرز بارش باران رخ می دهد، افزود: طی این 5 روز بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف مشاهده می شود.

گودرزی اظهار کرد: در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان با انباشت آلاینده های جوی مواجه هستیم، توضیح داد: فردا شرایط برای بارش های پراکنده و وزش باد در استان تهران فراهم می شود و طی هفته های آینده دریای خزر و آب های خلیج فارس مواج و متلاطم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران در 12 استان

باد و باران در 12 استان