مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-30سياسي

از خود گذشتگی پرستاران در روزهای کرونایی از یادها نخواهد رفت


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به فداکاری و ایثار پرستاران و کادر درمان در روزهای سیاه کرونایی گفت: از خود گذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران در روزهای کرونایی هیچگاه از یاد مردم ایران و به ویژه استان گیلان نخواهد رفت.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به فداکاری و ایثار پرستاران و کادر درمان در روزهای سیاه کرونایی گفت: از خود گذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران در روزهای کرونایی هیچگاه از یاد مردم ایران و به ویژه استان گیلان نخواهد رفت.

سرهنگ الیاس کوثری جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان رسول اکرم(س) رشت از زحمات کادر درمان تقدیر و تشکر کرد.

وی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرستاری یکی از مشاغل الهی محسوب می شود، اظهار کرد: پرستاران در پیشگاه پروردگار از ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند زیرا از جان خود گذشته و به بیماران و همنوعان خود کمک می کنند.

کوثری با اشاره به فداکاری و ایثار پرستاران و کادر درمان در روزهای سیاه کرونایی گفت: از خود گذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران در روزهای کرونایی هیچگاه از یاد مردم ایران و به ویژه استان گیلان نخواهد رفت، زیرا آنان به مانند دوران دفاع مقدس از جان خود گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خود گذشتگی پرستاران در روزهای کرونایی از یادها نخواهد رفت

از خود گذشتگی پرستاران در روزهای کرونایی از یادها نخواهد رفت