مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-30سياسي

آموزش و پرورش سالم ترین دستگاه اداری کشور است


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت از سالم ترین دستگاه های کشور از لحاظ اداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمجتبی هاشمی در نشست تخصصی مدیران ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهارکرد: هدف این نشست این است که بتوانیم در راستای تقویت سلامت اداری از مجموعه سیاست های کلان کشور تحت عنوان سیاست های کلی نظام اداری که مرتبط با حوزه های مختلف از جمله حوزه آموزش و پرورش است، در یک فرآیند قابل اجرا، همراه با جلب حمایت به بحث سلامت اداری کمک کنیم و اهمیت بیشتری برای این موضوع قائل شویم.

وی تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت و وزارت آموزش و پرورش جزو سلامت ترین دستگاه های کشور است، اما به دلیل گستره بزرگی که دارد، جامعه ذی نفعان بسیاری را شامل می شود.

همچنین نظام تعلیم و تربیت در حوزه فرهنگ عمومی جامعه بسیار موثر است و می تواند نقش بسیار مهمی در این حوزه ایفا کند، لذا اهمیت توجه به سلامت اداری در این حوزه یکی از مولفه‎های مهم برای حکمرانی خوب است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با بیان اینکه صحبت از آموزش و پرورش یعنی صحبت از آینده، گفت: در حوزه اداره کل ارزیابی، برنامه های تحولی تدوین شده و به زودی مراحل اجرایی آن دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش سالم ترین دستگاه اداری کشور است

آموزش و پرورش سالم ترین دستگاه اداری کشور است