مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-30دانش

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده علوم انسانی، روز گذشته (8 آذرماه) با حضور هیأت رییسه دانشکده و مسعود سلیمانی، - مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده علوم انسانی، روز گذشته (8 آذرماه) با حضور هیأت رییسه دانشکده و مسعود سلیمانی، عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در سالن استاد میرحسنی دانشکده علوم انسانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محسن ایمانی، رییس دانشکده علوم انسانی با اشاره به سوابق تمدنی ایران زمین گفت: کشور ایران یکی از 4 تمدن اصلی دنیا ست و در طول تاریخ کهن خود همیشه از حضور فرهیختگانی بهره مند بوده که به اعتلا و توسعه دانش کمک کرده اند.

این اندیشمندان با کمبود امکاناتی که در گذشته بوده است، میراثی ارزنده برای نسل های بعدی به جا گذاشتند.

وی به وسعت دانش در عصر کنونی اشاره کرد و افزود: وسعت دانش در دوران حاضر همچنین منابع و اطلاعات بسیار سبب شده است که دانشجویان و دانشمندان گزینشی عمل کنند و به یک بخشی از دانش موجود در رشته خود دسترسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس