مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:002022-11-30اقتصادي

آغاز عملیات ساخت 8 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر پروژه های قبل طرح نهضت ملی مسکن در استان هم اینک عملیات ساخت هشت هزار واحد دیگر این طرح در زاهدان آغاز شد.

- عطاء اله اکبری در گفت و گو با ایسنا- افزود: برای اجرای این تعداد واحد مسکونی، 113 هکتار زمین که پروانه ساختمانی آن نیز اخذ شده تامین شده است.

وی ادامه داد: سهمیه ساخت واحدهای مسکونی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در برنامه چهار ساله 96 هزار و 196 واحد است که تاکنون عملیات ساخت 11 هزار و 671 واحد آن آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان هم از نظر ساخت، تامین زمین و هم پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن در رده برتر کشور قرار دارد، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم تا پایان سالجاری حدود 2 هزار واحد مسکونی این طرح مهم ملی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

اکبری با اشاره به اهمیت احداث واحدهای ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن گفت: به منظور برخورداری همه مردم از مزایای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با پیگیری های صورت گرفته در شهرهای کوچک در صورت وجود زمین امکان ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت 8 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان

آغاز عملیات ساخت 8 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان