مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-30اقتصادي

کشف 536 میلیارد ریال تخلفات صنفی در استان ایلام


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از کشف 536 میلیارد ریال تخلفات صنفی در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

- مهدی کاکاخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون د در قالب طرح های مختلف نظارتی بیش از 43 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی و خدماتی در سطح استان انجام گرفته است.

وی افزود: این بازرسی ها با هدف پایش وضعیت بازار کالا و خدمات بویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها انجام گرفته است که تعداد 384 مورد گشت مشترک برگزار شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت بصورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است تعداد 1919 مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق … به ارزش ریالی بالغ بر 536 میلیارد و 628 میلیون ریال کشف و تشکیل پرونده شده است که جهت بررسی به مراجع تعزیراتی ارسال گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 536 میلیارد ریال تخلفات صنفی در استان ایلام

کشف 536 میلیارد ریال تخلفات صنفی در استان ایلام