مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:002022-11-30ورزشي

جدال خارج از خانه مسی ها برای بقا در صدر


تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال میهمان رکن آذین خاورمیانه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های مس سونگون ورزقان و رکن آذین خاورمیانه در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16، روز چهارشنبه 9 آذرماه در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان سعید تقی پور که نیم فصل اول رقابت ها را با قهرمانی به پایان رساندند در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات با برتری هفته گذشته برابر زندی بتن کلاردشت، همچنان صدرنشین باقی ماندند.

رکن آذین خاورمیانه که شهریورماه، سال جاری، با خرید امتیاز تیم چیپس کامل کار خود را در لیگ برتر آغاز کرده است، اکنون با تنها یک برد، 1 مساوی، 12 باخت و کسب 4 امتیاز از 14 بازی قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال شده است.

مصاف قوی ترین مهاجمان و ضعیف ترین مدافعان! نارنجی پوشان دیار آذربایجان پس از باخت سنگین خود برابر حریف سنتی شان گیتی پسند اصفهان، نتایج مطلوبی را به دست آورده و اکنون صدرنشین جدول هستند.

شاگردان تقی پور با به ثمر رساندن 67 گل در 14 بازی برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و باید در این هفته از رقابت ها به مصاف رکن آذینی بروند که با دریافت 55 گل در 14 بازی ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال خارج از خانه مسی ها برای بقا در صدر

جدال خارج از خانه مسی ها برای بقا در صدر