مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:052022-11-29سياسي

8 شهید گمنام در خوزستان تشییع می شوند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: 6 دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هشت شهید گمنام در خوزستان تشییع و خاکسپاری می شوند .

- اهواز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: 6 دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هشت شهید گمنام در خوزستان تشییع و خاکسپاری می شوند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالرضا مرادحاجتی عصر امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام استان خوزستان اظهار کرد: آسمان خوزستان در تاریخ 6 دی سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) منور به حضور 8 شهید گمنام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، افزود: این شهدا در 6 نقطه با حضور حداکثری مردم خوزستان به آغوش خاک سپرده می شوند تا سبب خیر و برکت در این مناطق باشند.

سردار مرادحاجتی گفت: رویکرد ما در تشییع و تدفین شهدای گمنام به نسبت گذشته تغییر اساسی داشته و از این لحاظ دغدغه کمتری داریم چون به هیچ عنوان بدون ساخت یادمان و ایجاد فضای مطلوب اجازه دفن شهید را صادر نمی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: بزودی جزییات بیشتر در خصوص محل و زمان تشییع و تدفین شهدا را در استان همزمان با سراسر کشور اعلام می کنیم تا اطلاع رسانی مطلوب برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شهید گمنام در خوزستان تشییع می شوند

8 شهید گمنام در خوزستان تشییع می شوند