مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:052022-11-29بين الملل

گروه های فلسطینی خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری شدند


گروه های مقاومت فلسطین خواستار تشدید تمام اشکال مقاومت در کرانه باختری در واکنش به تجاوزات بی وقفه صهیونیست ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت سه جوان فلسطینی در بیانیه ای خواستار تشدید تمام اشکال مقاومت در کرانه باختری در واکنش به تجاوزات بی وقفه صهیونیست ها شدند.

بر همین اساس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای تاکید کرد که ملت فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی دست بسته نخواهد نشست.

در این بیانیه آمده است: جنایت های رژیم صهیونیستی منجر به تشدید مقاومت خواهد شد و درگیری به عنوان تنها راه آزادی باقی خواهد ماند.

همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای درباره تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی هشدار داد و اعلام کرد: صهیونیست ها نمی توانند با ریختن خون شهروندان فلسطینی برای خود امنیت ایجاد کنند و جنایت های آنها منجر به خشم و انتفاضه در همه عرصه ها خواهد شد.

از سوی دیگر، جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای اعلام کرد که تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی در چارچوب سیاست نژادپرستانه است.

جبهه خلق خواستار وحدت میدانی در همه سطوح به منظور مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی شد و از جامعه بین الملل و نهادهای حقوق بشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری شدند

گروه های فلسطینی خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری شدند