مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:112022-11-29حوادث

انهدام باند قاچاق سلاح های جنگی و شکاری در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال تحرکات گروه ها و شبکه های معاند و ضد انقلاب برای ایجاد آشوب و نا امنی در کشور از طریق قاچاق سلاح و توزیع آن در بین اراذل و اوباش، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در یک اقدام هوشمندانه موفق شدند اعضای باندی که در زمینه قاچاق سلاح های جنگی و شکاری فعال بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و رصد تحرکات این باند سرانجام مخفیگاه آنان را در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی محل سکونت آنان را به محاصره در آورده و در یک عملیات منسجم و ضربتی تمامی اعضای این باند را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان 37 قبضه سلاح شامل 10 قبضه اسلحه جنگی و 27 قبضه اسلحه شکاری موسوم به شورشی به همراه 450 فشنگ جنگی و 200 فشنگ شکاری کشف شد.

هاشمی فر با بیان اینکه انهدام باند مذکور قطعاً جلوی وقایع ناگواری که با استفاده از این سلاح ها ممکن بود رخ دهد، گرفته شد، گفت: به لطف خداوند متعال، همکاری و مشارکت مردم و هوشمندی و اشرافیت بالای ماموران پلیس استان نقشه شوم دشمنان نظام اسلامی برای نا امن کردن شهر اصفهان نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق سلاح های جنگی و شکاری در اصفهان

انهدام باند قاچاق سلاح های جنگی و شکاری در اصفهان