مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:102022-11-29سياسي

خزاعی از بسیجیان سازمان سینمایی تقدیر کرد


همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، در پنجاهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی طی مراسمی با حضور رییس سازمان سینمایی  از بسیجیان این سازمان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در این مراسم محمد خزاعی (رییس سازمان سینمایی کشور) با اشاره به جایگاه ویژه بسیج در ادوار مختلف انقلاب گفت: ما باید به دنبال اندیشه ها و مشی واقعی بسیج باشیم.

اگر اندیشه بسیج با خلوص، ایثار و ساده زیستی، فعال و پویا باقی بماند، قطعا سازمان ها نیز در همه حوزه ها، عرصه ها و میادین، فعال و تازه نفس حرکت خواهند کرد.

باید مطالبات ما به عنوان فعالان این عرصه بیشتر و پویاتر بوده و بدانیم هر جا مسئولین ما از چهار چوب قوانین تخطی کنند، بسیج به عنوان یک اندیشه اسلامی و انقلابی وارد عمل خواهد شد.

وی با توضیح اینکه تفکر بسیجی همچنان می تواند بسیاری از نواقص و کمبودها را در جامعه مرتفع کند، تصریح کرد: باید ساز وکاری فراهم شود تا همگرایی بیشتری برای حضور تفکر بسیجی در ابعاد گوناگون ایجاد شده و بتوان با کمک تفکر بسیجی مشکلات و کمبودها را حل کنیم.

رییس سازمان سینمایی با توضیح اینکه تفکر بسیجی باعث شده انقلاب در چهار دهه گذشته از آفات و فتنه های مختلف سربلند بیرون بیاید، خاطرنشان کرد: از نظر من بسیجی کسی است که در زندگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی از بسیجیان سازمان سینمایی تقدیر کرد

خزاعی از بسیجیان سازمان سینمایی تقدیر کرد