مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-29سياسي

توسعه فناوری نانو با مدلی کارآمد و هوشمند ضروری است


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهور گفت: توسعه فناوری نانو با مدلی کارآمد و هوشمند ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، روح الله دهقانی فیروزآبادی با حضور در ستاد توسعه فناوری درباره توسعه این فناوری در کشور گفت: این ستاد در زمینه توسعه علمی عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است.

توصیه من به مدیران ستاد این است که این مدل را برای توسعه فناوری نیز به کار بگیرند و همه سازوکارهای قانونی و حمایتی آن را تعریف و تدوین کنند.

وی افزود: ستاد باید ورود مستقیم به حوزه های اقتدارآفرین را در دستور کار قرار دهد و دیگر عرصه های اجرایی را فقط سکانداری کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد: ستاد باید به دنبال پیدا کردن چالش های فناورانه در کشور باشد و به معاونت علمی برای استفاده از فناوری های راهبردی در حل مسایل کمک کند.

رییس ستاد توسعه فناوری نانو با تشبیه ستادهای 11 گانه توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به سوزنبانانی که ریل گذاری در عرصه علم و فناوری را به عهده دارند، گفت: این ستادها می توانند با یک جابه جایی کوچک گره بزرگی از کشور باز کنند و بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری را حمایت و به سمت تولید محصول و ارائه خدمات درست هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری نانو با مدلی کارآمد و هوشمند ضروری است

توسعه فناوری نانو با مدلی کارآمد و هوشمند ضروری است