مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:262022-11-29سياسي

همه کارگران ساختمانی بیمه می شوند


امان الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اعلام خبر  تصویب طرح بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: این طرح یکی از وعده های مهم در جهت تامین بنیان آتیه این قشر زحمتکش بود، اظهار کرد: با همکاری نمایندگان مجلس، سازمان تامین اجتماعی مکلف شد تا کارگران دارای پروانه مهارت فنی شاغل مستقیم در امر احداث و یا افزایش زیربنای ساختمان، تجدیدبنا، تعمیرات اساسی و یا تخریب آنها را بیمه کند.

️وی گفت: مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را بررسی کرد و در نهایت آن را به تصویب رساند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی درباره سازوکار پیش بینی شده برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی در این طرح افزود: افرادی که تحت پوشش این بیمه قرار گیرند هر شش ماه یکبار راستی آزمایی خواهند شد، ضمن اینکه سامانه ای نیز برای درج اطلاعات این بخش راه اندازی می شود.

️وی بیان داشت: برنامه های لازم در این طرح پیش بینی شده است تا مانع از سوءاستفاده های احتمالی شود و حقی از کارگران زحمتکش ساختمانی تضییع نشود.

حسین پور تاکید کرد: اگر در مراحل راستی آزمایی معلوم شود که تخلفی صورت گرفته است و افرادی غیر از کارگران ساختمانی از مزایای این بخش استفاده کرده اند برای تخلف صورت گرفته در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کارگران ساختمانی بیمه می شوند

همه کارگران ساختمانی بیمه می شوند