مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:252022-11-29بين الملل

مدودف: ازدواج آمریکا و اروپا به طلاق منتهی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری مدودف رییس جمهوری پیشین روسیه انتشار گزارش هایی درمورد اینکه واشنگتن در حال سود بردن از جنگ اوکراین و رکود اروپا است، - ییس جمهوری پیشین روسیه انتشار گزارش هایی درمورد اینکه واشنگتن در حال سود بردن از جنگ اوکراین و رکود اروپا است، اعلام کرد که ازدواج بین آمریکا و اتحادیه اروپا احتمالا به طلاق منتهی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری مدودف رییس جمهوری پیشین روسیه انتشار گزارش هایی درمورد اینکه واشنگتن در حال سود بردن از جنگ اوکراین و رکود اروپا است، اعلام کرد که ازدواج بین آمریکا و اتحادیه اروپا احتمالا به طلاق منتهی می شود.

مدودف در کانال تلگرامی خود علت این اظهارات را اینطور بیان کرد که آمریکا به عنوان یک مرد مقتدر به شریک خود خیانت اقتصادی کرده است.

معاون شورای امنیت ملی روسیه افزود: آمریکا نه تنها هیچ قصدی برای تقسیم درآمد خود ندارد بلکه برعکس از ذخایر شریک دیرینه اش می دزدد و پول را بدون هیچ تردیدی در جیب خود می گذارد.

وی اشاره کرد که واشنگتن شرایط تجاری در خانه را برای شرکت های اروپایی جذاب جلوه می دهد و دیگر کشور ها را ترغیب به خرید محصولات خود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: ازدواج آمریکا و اروپا به طلاق منتهی می شود

مدودف: ازدواج آمریکا و اروپا به طلاق منتهی می شود