مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-29بين الملل

سفر هیئت بلندپایه وزارت دفاع اوکراین به سرزمین های اشغالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تایمزآواسراییل مدعی شد که یک هیئت بلندپایه از وزارت دفاع اوکراین با هدف تحکیم همکاری دفاعی بین کی یف و تل آویو، - نشریه آنلاین تایمز آو اسراییل از سفر یک هیئت بلندپایه از وزارت دفاع اوکراین به تل آویو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تایمزآواسراییل مدعی شد که یک هیئت بلندپایه از وزارت دفاع اوکراین با هدف تحکیم همکاری دفاعی بین کی یف و تل آویو، به سرزمین های اشغالی سفر کرده است.

بر اساس این گزارش، این هیئت به ریاست معاون ستاد کل ارتش اوکراین راهی فلسطین اشغالی شده و با مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دیدار هایی داشته است.

پیش از این اعلام شده بود که رژیم صهیونیستی به اوکراین وعده داده تا برای این کشور یک سامانه هشدار موشکی فراهم کند و گفته می شود این هیئت با هدف پیشبرد این طرح به تل آویو سفر کرده است.

این هییت همچنین خواستار دریافت سامانه های تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی شده و این در حالی است که برخی گزارش ها مدعی شده بودند که تل آویو تاکنون از عرضه چنین سامانه هایی برای اوکراین خودداری کرده است.

گفته می شود خودداری تل آویو از عرضه تسلیحات به کی یف با هدف حفظ روابط با مسکو صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیئت بلندپایه وزارت دفاع اوکراین به سرزمین های اشغالی

سفر هیئت بلندپایه وزارت دفاع اوکراین به سرزمین های اشغالی