مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:552022-11-28سياسي

وظیفه همه ماست برای مبارزه با منکر بروکراسی پیچیده قیام کنیم


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: مدیران، مسئولان، اعضای شورای شهر، پاسکاری، بروکراسی پیچیده، امضاهای طلایی، عدم شفافیت و موارد مشابه این ها همه مصادیق منکر است؛ - ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: مدیران، مسئولان، اعضای شورای شهر، پاسکاری، بروکراسی پیچیده، امضاهای طلایی، عدم شفافیت و موارد مشابه این ها همه مصادیق منکر است؛ بنابراین وظیفه همه ماست که برای مبارزه و نابودی منکر بزرگ قیام کنیم.

حمید ضمیری، امروز، 7 آذر ماه، در نطق پیش از دستور شصتمین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنانی پیرامون فسادستیزی می فرمایند که مبارزه با فساد، مدیرانی معتقد، شجاعت و اخلاص می خواهد.

وی افزود: شهرداری باید روح خدمت گزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد، در مراجعات مردمی باید تسهیل و تسریع کار مردم، تکریم آنان و اعتمادسازی به عنوان چهار شاخص مهم مورد توجه جدی باشد.

سخت گیری های بی جا، معطل کردن و سردوانیدن مردم و استفاده از برخی روش های غیر اخلاقی در قبال مردم از جمله مشکلاتی است که باید به موازات مبارزه قاطع و پیگیر با فساد حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه همه ماست برای مبارزه با منکر بروکراسی پیچیده قیام کنیم

وظیفه همه ماست برای مبارزه با منکر بروکراسی پیچیده قیام کنیم