مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:502022-11-28بين الملل

نشست دولت ترکیه برای بررسی آغاز حمله زمینی به شمال سوریه


مسئولان ترکیه با بیان اینکه حملات زمینی به شمال سوریه به زودی آزاد خواهد شد، گفتند که احتمال دارد در جلسه امروز هیئت دولت در این مورد تصمیم گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، مسئولان ترکیه با بیان اینکه حملات زمینی به شمال سوریه به زودی آزاد خواهد شد، گفتند که احتمال دارد در جلسه امروز هیئت دولت ترکیه در این مورد تصمیم گیری شود.

بر اساس این گزارش، در حالی که نیروهای ترکیه با نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک دمشق، مشغول انجام حملات خمپاره ای و توپخانه ای بی امان به شمال سوریه هستند، مسئولان آنکارا اعلام کردند که طی چند روز آینده حمله زمینی به سوریه آغاز خواهد شد.

در همین راستا یک مسئول عالیرتبه آنکارا گفت که نیروهای مسلح این کشور طی چند روز آینده آمادگی کامل برای حمله زمینی به شمال سوریه را پیدا خواهند کرد.

وی افزود: عناصر مسلح متحد ترکیه چند روز پس از انفجار استانبول، خود را برای چنین روزی آماده کرده اند و طولی نخواهد کشید که این عملیات آغاز خواهد شد.

این اقدام تنها نیاز به دستور رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه دارد.

پیش از این نیز روزنامه ینی شفق ترکیه در گزارشی اعلام کرده بود که خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در نشست غیرعلنی حزب حاکم کشورش گفته است که عملیات زمینی در سریع ترین زمان ممکن اجرایی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دولت ترکیه برای بررسی آغاز حمله زمینی به شمال سوریه

نشست دولت ترکیه برای بررسی آغاز حمله زمینی به شمال سوریه