مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:502022-11-28سياسي

سنجش استعداد اجرا در «مجری شو» شبکه افق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، یکی از سیاست های کلان شبکه افق سیما توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی، - اگر خودتان را در زمینه اجرای تلویزیونی مستعد می دانید به فراخوان مجری شو شبکه افق بپیوندید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، یکی از سیاست های کلان شبکه افق سیما توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی، مقوله جمعیت و همچنین توجه به جامعه زنان و خانواده است.

در پیشبرد این سیاست تا به امروز این شبکه تولیدات متنوعی در قالب مستند، کار و کوتاه و برنامه تلویزیونی همچون عصر شیرین داشته و تلاش کرده تا با تمام قوا در این مسیر قدم بردارد.

در ادامه توجه به همین سیاست که یکی از نیاز های کشور نیز است، شبکه افق سیما در نظر دارد تا برنامه ای با موضوع خانواده و با محوریت و مشارکت اعضای این نهاد م تولید کند تا بتواند بیش از پیش نقش خود را در ارتقاء کیفیت زندگی خانوادگی در چارچوب سبک زندگی ایرانی اسلامی ایفا کند.

به همین منظور و برای اجرای این برنامه اگر خودتان را در زمینه اجرای تلویزیونی مستعد می دانید به فراخوان مجری شو شبکه افق بپیوندید.

شرایط شرکت در فراخوان به شرح ذیل است:در صورتی که زوج هستید یک ویدئو دو دقیقه ای از اجرای مشترکتان تهیه نمایید و در صورت اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش استعداد اجرا در «مجری شو» شبکه افق

سنجش استعداد اجرا در «مجری شو» شبکه افق