مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:252022-11-28سياسي

«فخری» که در آسمان علم و فناوری ایران درخشان شد


هفتم آذرماه مصادف است با آسمانی شدن مردی که در مسیر توسعه دانش و فناوری از حوزه دفاعی تا سلامت گام هایی بلند برداشت به وسعت اقتدار و اعتلای یک میهن.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، هفتم آذرماه 1399 و درست در چنین روزی بود که تیر شوم استکبار به دست مزدور غاصب خود، بر سینه فخری از زادگان این سرزمین نشست و یک بار دیگر و با شهادت تنی دیگر از دانشمندان ایران، اثبات شد که دشمنی دشمن، با اعتلا، اقتدار، پیشرفت فناوری و سربلندی ایران است و به همین دلیل تیر زهراگین و مملو از کین شان، پیش قراولان مسیر توسعه علمی، فناوری و اقتدار ایران را نشانه رفته است.

شهید محسن فخری زاده، از دانشمندان ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC) در چنین روزی به شهادت رسید، دانشمندی که پیش از آن واقعه ناگوار نیز، با تلاش مذبوحانه دشمن، مورد سوء قصد قرار گرفته بود و نیز در فهرست تحریم شدگان ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل قرار داشت.

اوایل سال 1397، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که سازمان جاسوسی این رژیم موساد تلاش کرده یک دانشمند هسته ای ایران را ترور کند اما عملیات او موفق نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فخری» که در آسمان علم و فناوری ایران درخشان شد

«فخری» که در آسمان علم و فناوری ایران درخشان شد