مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:052022-11-28بين الملل

گانتز درباره تشکیل گروه های شبه نظامی از سوی «بن گویر» هشدار داد


بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در آخرین روزهای حضور در این مقام قرار دارد، بار دیگر درباره قدرت گرفتن «ایتمار بن گویر» در کابینه جدید این رژیم به نخست وزیری نتانیاهو هشدار داد.

- بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در آخرین روزهای حضور در این مقام قرار دارد، بار دیگر درباره قدرت گرفتن ایتمار بن گویر در کابینه جدید این رژیم به نخست وزیری نتانیاهو هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کابینه یاییر لاپید که در روزهای آخر دوران زمام داری خود قرار دارد، درباره کابینه تشکیل جدید رژیم صهیونیستی با مشارکت ایتمار بن گویر رهبر حزب قدرت یهودی که از راستگرایان افراطی محسوب می شود، هشدار داد.

وی در این باره به کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: با توافقی که اخیراً میان حزب لیکود (به ریاست نتانیاهو) و حزب قدرت یهودی (به ریاست ایتمار بن گویر) به امضار رسیده، کنترل نیروهای یگان مرزبانی در کرانه باختری به وزارت امنیت داخلی که بن گویر وزیر آن است، واگذار می شود.

وی با اشاره به تمایل بن گویر برای تشکیل گروه های شبه نظامی در کرانه باختری، افزود: امضای این توافق، از نیت بن گویر در این راستا پرده بر می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتز درباره تشکیل گروه های شبه نظامی از سوی «بن گویر» هشدار داد

گانتز درباره تشکیل گروه های شبه نظامی از سوی «بن گویر» هشدار داد