مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-28سياسي

نقش مردم در مراحل مختلف تشکیل حکومت اسلامی دیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در برنامه ای با عنوان «نقش و جایگاه مردم در استقرار و استمرار نظام اسلامی در پرتو قانون اساسی و شورای نگهبان» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه رضوی برگزار شد بسیج را تبلور عشق به اسلام، - سخنگوی شورای نگهبان در جمع طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ضمن اشاره به نقش و جایگاه مردم در حکومت اسلامی به مفهوم امام و امت و مردم در نگاه امام و رهبری پرداخت و از وظایف شورای نگهبان سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در برنامه ای با عنوان نقش و جایگاه مردم در استقرار و استمرار نظام اسلامی در پرتو قانون اساسی و شورای نگهبان که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه رضوی برگزار شد بسیج را تبلور عشق به اسلام، ایران و مردم خواند و گفت: بسیجی نماد یک ایثارگر مقاوم در برابر ظلم است.

طحان نظیف در ادامه به قدرشناسی ایام تحصیل و دوره دانشجویی توصیه کرد و از دانشجویان خواست تا قدر فرصت ها را دانسته و توشه علمی و آگاهی و بصیرت لازم را برای خود فراهم کنند.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع نقش و جایگاه مردم در استقرار و استمرار نظام اسلامی در پرتو قانون اساسی و شورای نگهبان بیان داشت: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مردم در مراحل مختلف تشکیل حکومت اسلامی دیده می شود

نقش مردم در مراحل مختلف تشکیل حکومت اسلامی دیده می شود