مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-28سياسي

ساخت 19 واحد مسکونی محرومان توسط گروه های جهادی یزد


قرارگاه جهادی خورشید هشتم پس از سالها وقفه در ساخت 19 منزل مسکونی برای محرومان در منطقه کم برخوردار اکرم آباد یزد، آستین همت برای تکمیل این واحدها بالا زدند.

- محسن زینلی پور مسئول این قرارگاه جهادی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: ساخت این واحدها که همگی برای ایتام و محرومان این منطقه است، از سال 1393 شروع شده ولی به دلیل مشکل تامین اعتبار مورد نیاز تاکنون متوقف مانده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه همزمان با برگزاری دومین رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد، تکمیل این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم نامه ای مابین قرارگاه جهادی خورشید هشتم، بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان و انجمن خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به 19 گروه جهادی واگذار شده و هم اکنون مراحل ساخت این واحدها با جدیت در حال پیگیری است.

زینلی پور با بیان این که ساخت و تکمیل واحدهای مذکور به صورت ویلایی و در مساحت های 80 تا 140 مترمربع همزمان با هفته بسیج و در قالب رزمایش جهادگران فاطمی آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد که این واحدها تا ایام الله دهه فجر امسال تحویل صاحبان آنها شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت قرارگاه جهادی خورشید هشتم و با همکاری نواحی مختلف بسیج یزد به همت 19 گروه جهادی که هر کدام یکی از واحدها را به نیت یکی از سرداران شهید استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 19 واحد مسکونی محرومان توسط گروه های جهادی یزد

ساخت 19 واحد مسکونی محرومان توسط گروه های جهادی یزد