مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-28سياسي

ضرورت تخصیص هدفمند اعتبارات محرومیت زدایی و اشتغال زایی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: با توجه به فعالیت های تخصصی جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف به ویژه در بحث اشتغال و اهداف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) زمینه های خوبی برای توسعه همکاری های مشترک وجود دارد.

- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان تاکید کرد: ضرورت تخصیص هدفمند اعتبارات محرومیت زدایی و اشتغال زایی ایسنا/ایلام مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: با توجه به فعالیت های تخصصی جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف به ویژه در بحث اشتغال و اهداف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) زمینه های خوبی برای توسعه همکاری های مشترک وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان، محمد زارع ، در دیدار با رییس جهاددانشگاهی واحد استان با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر بر رفع مسائل و مشکلات مردم استان و محرومیت زدایی اظهار کرد: با توجه به سیاست ها و اهداف این ستاد در خدمت رسانی به مردم می توان همکاری های مشترک خوبی با جهاد دانشگاهی به ویژه در حوزه اشتغال به عنوان حلقه مفقوده استان صورت بگیرد.

وی با اشاره به لزوم رفع معضل بیکاری در استان ایلام گفت: انواع آسیب های اجتماعی و مهاجرت بی رویه از جمله پیامدهای معضل بیکاری در استان است و ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تخصیص هدفمند اعتبارات محرومیت زدایی و اشتغال زایی

ضرورت تخصیص هدفمند اعتبارات محرومیت زدایی و اشتغال زایی