مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 20:062022-11-27حوادث

عاملان آتش سوزی پارک ملت سرخه دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آتش سوزی در پارک ملت سرخه، بلافاصله گشت کلانتری در محل حاضر شد و ضمن مشاهده آتش گرفتن وسایل بازی داخل پارک، با کمک آتش نشانی نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی خسارت واردشده را برابر اعلام کارشناسان شهرداری سرخه، بالغ بر یک میلیارد تومان دانست و بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، چند تیم عملیاتی متشکل از پلیس های تخصصی، مأمور رسیدگی به این پرونده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به تلاش های شبانه روزی و بی وقفه مأموران در راستای شناسایی هویت عاملان اصلی این حادثه اشاره کرد و افزود: سرانجام در کمتر از 48 ساعت، سه نوجوان 16 و 17 ساله، اهل و ساکن سرخه شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم دستگیر شدند.

حسنی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس، آشکارا به آتش زدن وسایل داخل پارک اقرار و علت و انگیزه خود را تحریک و تشویق عده ای از جوانان در فضای مجازی عنوان کردند.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی که این روزها در صدر برنامه های ارتباطی قرار دارد، گفت: دشمن در فضای مجازی و در جنگ نرم، به دنبال بزرگ نمایی بیش از حد حوادث و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان آتش سوزی پارک ملت سرخه دستگیر شدند

عاملان آتش سوزی پارک ملت سرخه دستگیر شدند