مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 19:502022-11-27فناوري

اتصال 280 هزار خانوار در شهرهای لرستان به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، طی سه ساله 280 هزار خانوار مناطق شهری استان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صارمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس برنامه های مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات تاکنون تعداد 39 روستا در شهرستان چگنی با دو هزار و 257 خانوار و جمعیتی بالغ بر هفت هزار و 520 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین برنامه های در دست اقدام و ابلاغی وزارت ارتباطات در حوزه روستایی شهرستان چگنی مبنی بر اتصال تعداد 13 روستا در این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات از طریق احداث سایت جدید و یا ارتقا تکنولوژی سایت های موجود از 2G به 3G و4G خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، در خصوص اجرای پروژه فیبرنوری در ب منازل و کسب و کارها که از برنامه های اولویت دار وزارت متبوع است و بستری پرسرعت و پایدار در حوزه ارتباطات ثابت برای مشترکین فراهم می کند و در رشد و توسعه به عنوان زیر ساخت ایجاد شهر هوشمند بسیار مؤثر است، افزود: که در استان لرستان طی برنامه سه ساله بایستی حدود 280 هزار خانوار در مناطق شهری به این شبکه متصل شوند که در حال حاضر برخی از اپراتورها دارای مجوز عملیات اجرای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 280 هزار خانوار در شهرهای لرستان به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 280 هزار خانوار در شهرهای لرستان به شبکه ملی اطلاعات