مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:312022-11-27سياسي

آسمانی شدن مادر شهیدان رحیمی/ دیدار مادر با سه فرزندش در سرای آسمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، الگوی صبر و استقامت حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر مقاوم و فداکار شهیدان والامقام علی، مهدی و عسگری رحیمی از فریدونکنار مازندران پس از سالها چشم انتظاری سحرگاه امروز ششم آذر ماه به دلیل بیماری در بیمارستان امام خمینی ( ره ) این شهرستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بسیجی شهید مهدی رحیمی متولد پنجم آبان سال 45 و در چهارم دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 5 در ام الرصاص، پاسدارشهید علی رحیمی متولد 18 اردیبهشت ماه 41 و در 25 بهمن سال 64در اروندرود و بسیجی شهید عسگری رحیمی متولد 24 مهر سال 48 و در سوم دی ماه سال 65 در ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سعید کهنسال در پی ارتحال مادر صبور و مقاوم شهیدان گرانقدر رحیمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

    در این پیام آمده است؛ خانواده معظم شهیدان والامقام رحیمی سلام علیکم ارتحال مرحومه مغفوره ام الشهدا حاجیه خانم خیرالنسا نظریان اسوه صبر و مقاومت و مادر بزرگوار شهیدان والامقام مهدی، علی و عسگری رحیمی موجب تأسف و تأثر گردید.

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، و در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمانی شدن مادر شهیدان رحیمی/ دیدار مادر با سه فرزندش در سرای آسمانی

آسمانی شدن مادر شهیدان رحیمی/ دیدار مادر با سه فرزندش در سرای آسمانی