مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-27اقتصادي

مرمت 25 دستگاه پل وابنیه در محورهای خراسان شمالی/ 100 دستگاه پل در انتظار تعمیر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون 25 دستگاه پل و ابنیه در محورهای اصلی و فرعی خراسان شمالی با صرف 20 میلیارد ریال اعتبار مرمت و بازسازی شد.

- محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 25 دستگاه پل و ابنیه در محورهای خراسان شمالی با صرف 20 میلیارد ریال اعتبار مرمت و بازسازی شد که از این تعداد 22 دستگاه پل در محور اصلی و 3 دستگاه پل در محور فرعی بوده است.

وی از تنقیه و لایروبی 400 دستگاه پل در این بازه زمانی خبر داد و گفت: 7 دستگاه پل در محورهای روستایی هاور و حصه گاه در شهرستان مانه و سملقان، کیلوپنجه در شهرستان راز و جرگلان، خرتوت و آقا نبی و اخلی دنگل در شهرستان بجنورد در دست ساخت است که 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان شمالی تعداد پل های نیازمند تعمیر و بازسازی را 100 دستگاه برشمرد و افزود: مرمت پل ها بر اساس اولویت نوع راه (شریانی، اصلی، فرعی و روستایی)، میزان خرابی و طول دهانه پل ها انجام می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از 7 دستگاه پل در محورهای این استان از ابتدای سال تاکنون ادامه داد: این پروژه ها شامل یک دستگاه پل در محور غلامان و یک دستگاه پل در محور یوقان برج شهرستان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت 25 دستگاه پل وابنیه در محورهای خراسان شمالی/ 100 دستگاه پل در انتظار تعمیر

مرمت 25 دستگاه پل وابنیه در محورهای خراسان شمالی/ 100 دستگاه پل در انتظار تعمیر