مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:162022-11-27ورزشي

آمادگی ظرفیت های بسیج برای کمک به دستگاه ها و دولت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز با حضور در صحن علنی شورا، با تبریک هفته بسیج و با بیان اینکه در همه عرصه ها بسیج نقش مؤثری داشته است، اظهار کرد: 20 قشر مختلف بسیج به واسطه نقش آفرینی و تأثیر در جامعه تشکیل شده است.

وی افزود: کمک به افزایش کارآمدی نظام و حفظ وحدت و انسجام ملی از جمله وظایف بسیج است؛ بسیج همچنین در حوزه فرهنگی، سیاسی، دفاعی، ورزشی، سازندگی، محرومیت زدایی، مشارکت و همکاری دارد.

فدا در ادامه گفت: مهمترین عنصر بسیج، ایمان و روحیه انقلابی و جهادی است؛ بسیج به عنوان مجموعه ای بی نظیر در دنیا هیچ چشم داشت مادی ندارد و در عرصه اجتماع و مقابله با حوادث سخت حضور فعال دارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: بسیج برای ادامه کار و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب سند 10 ساله ای را تدوین کرده که به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده است؛ این دو سند، دو برش پنج ساله و هر دوره، برش های یک ساله دارد که موارد مطرح شده در قالب 9 قرارگاه اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تعالی سازمانی بُعد نهادی بسیج باید تقویت شود و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص معنویت و روحیه جهادی مورد توجه ویژه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ظرفیت های بسیج برای کمک به دستگاه ها و دولت ها

آمادگی ظرفیت های بسیج برای کمک به دستگاه ها و دولت ها