مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-27سياسي

مناطق آزاد به قطب های صادراتی تبدیل شوند


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: در دوره جدید، تاکید داریم مناطق آزاد به قطب های صادراتی تبدیل شوند که این راهبرد با افزایش تولیدات صادرات محور دنبال می شود ضمن اینکه تعقیب می کنیم تا مناطق آزاد به مراکز مکش کالا از سرزمین .

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: در دوره جدید، تاکید داریم مناطق آزاد به قطب های صادراتی تبدیل شوند که این راهبرد با افزایش تولیدات صادرات محور دنبال می شود ضمن اینکه تعقیب می کنیم تا مناطق آزاد به مراکز مکش کالا از سرزمین اصلی برای صادرات به خارج از کشور تبدیل شوند تا از این رهگذر فعالیت های اقتصادیِ سرزمین اصلی نیز رونق بیشتری بگیرد.

حجت الله عبدالملکی، یکشنبه، ششم آذرماه، در جریان سفر به منطقه آزاد ارس و در حاشیه بازدید از مجتمع عظیم کشت و صنعت خداآفرین، در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: این، چهارمین سفر ما به مناطق آزاد است و هدف بررسی ظرفیت های مناطق آزاد وطرح های توسعه آن است.

وی ادامه داد: خداآفرین به عنوان یکی از زون های منفصل منطقه آزاد ارس است، به لحاظ کشاورزی و برخورداری از منابع آبی، وضعیت مطلوبی دارد بطوریکه می تواند قطب کشاورزی با رویکرد صادرات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آزاد به قطب های صادراتی تبدیل شوند

مناطق آزاد به قطب های صادراتی تبدیل شوند