مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-27سياسي

چه خبر از محله ی کارخانه نمک؟


رییس جمهور مهرماه سال گذشته از منطقه حاشیه نشین کارخانه نمک شهر ایلام بازدید کرد و در پاسخ به مطالبات مردم این منطقه به آنان اطمینان داد که دولت در کنار آنها این مشکلات را حل خواهد کرد.

- امروز حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام در بازدید از این منطقه از اجرایی شدن 100 درصد مصوبات بازدید رییس جمهور از این منطقه خبر داد و اظهار کرد: منطقه حاشیه ای و کم برخوردار کارخانه نمک شهر ایلام در جریان سفر سال گذشته رییس جمهور به استان مورد بازدید قرار گرفت و آیت الله رییسی دستوراتی را با توجه به عمق محرومیت منطقه به منظور جانمایی امکانات زیرساختی صادر کردند.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته با همکاری دستگاه های خدمات رسان و بویژه شهرداری ایلام برنامه ریزی برای محرومیت زدایی از این محدوده حاشیه ای صورت گرفت ، تصریح کرد: مسائل زیست محیطی ، بهداشتی و نبود امکانات خدماتی و رفاهی مردم ساکن در این محدوده را رنج می داد که هم اکنون شبکه فاضلاب آن تکمیل شده و عملیات آسفالت و جدول گذاری نیز پایان یافته است.

استاندار ایلام از سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه ها در منطقه کارخانه نمک ایلام خبر داد و گفت: اعتبارات لازم در صورت وجود مشکلات دیگر در این محدوده تخصیص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از محله ی کارخانه نمک؟

چه خبر از محله ی کارخانه نمک؟