مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-27سياسي

ظرفیت یک هزار و 323 نفری در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری


ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تعداد یک هزار و 323 نفری تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آن دسته از داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مرحله اصلی مردود اعلام شده اند و یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته محل نشده اند، می توانند تا روز چهارشنبه 9 آذر 1401 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

براساس رای صادره در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورخ 29 آبان 1398 داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند.

به بیان دیگر هر داوطلب در فرم انتخاب رشته محل خود قادر است تنها رشته محل هایی را مشاهده کند که نمره حد نصاب لازم آنها را کسب کرده باشد .

کسب حد نصاب لازم در هر رشته محل به منزله پذیرش نهایی نیست و پذیرش نهایی براساس قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل است.

تذکر: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل های مربوط به سهمیه بومی مناطق محروم هستند، در صورت علاقه مندی به انتخاب رشته محل های مذکور باید براساس جدول شماره 2 دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل نیاز دانشگاه های علوم پزشکی در هر رشته، جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت یک هزار و 323 نفری در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری

ظرفیت یک هزار و 323 نفری در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری