مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-27اقتصادي

بازار لوازم خانگی میزبان فناوری و نوآوری ها می شود


بر اساس اعلام معاونت علمی، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی در راستای توسعه بازار این صنعت متکی بر فناوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی با هدف تقویت ارتباط میان صنایع لوازم خانگی ایران و مراکز علمی، پژوهشی و فناور، تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و به منظور تحقق نقشه جامع علمی کشور تشکیل شده است.

این کانون، نهاد، تصمیم ساز و تشکلی غیردولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی است که با هدف کارآمدی، فرآیندها، تولید کالا و خدمات و بهبود اثربخشی خروجی های علمی و پژوهشی کشور در ارتباطی ساختاریافته و سازماندهی شده میان واحدهای صنعتی لوازم خانگی با مراکز علمی، پژوهشی و فناور، در فضای، بازار و با حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش برای مانع زدایی و پشتیبانی از کارآفرینان جوان، بنگاه های، کوچک و متوسط و کسب وکارهای نوپا و نوآور و حرکت به سوی، اهداف توسعه پایدار و اقتصاد تاب آور شکل گرفته است.

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی اهدافی چون افزایش همگرایی، هماهنگی و تصمیم سازی و وحدت رویه پیرامون فعالیت های بازار، صنعت، دانشگاه ها، و مراکز علمی، پژوهشی و فناور و ارتقای نظام ملی نوآوری در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار لوازم خانگی میزبان فناوری و نوآوری ها می شود

بازار لوازم خانگی میزبان فناوری و نوآوری ها می شود