مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-27اقتصادي

پرداخت نصف و نیمه بودجه دارویار به تامین اجتماعی


مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بزرگترین طلبکار از دولت هستیم ، گفت: اعتباری که قرار بود برای اجرای طرح دارویار به تامین اجتماعی بدهند به درستی محقق نشد.

- شهرام غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از سه هزار میلیارد تومان از شرکت های دارویی طلب دارد، گفت: تفاهم نامه ای میان سازمان غذا و دارو و همچنین بیماران خاص از سوی بیمه سلامت منعقد شده که براساس آن باید مبلغی را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند.

البته طلب ما از سازمان برنامه و بودجه است که قرار بود بودجه ای از طرح دارویاری هم برای تسویه مطالبات و هم اجرایی شدن طرح دارویار به ما پرداخت کند که متأسفانه درست انجام نشد.

وی افزود: بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به دلیل بدهی دولت است و همچنین بخشی نیز بدهی کارفرمایان به این سازمان است که مبلغ زیادی را رقم زده است.

چنانچه دولت و همچنین کارفرمایان و سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز را به ما پرداخت کنند، ما نیز می توانیم طلب مراکز طرف قرارداد را به موقع به آنها بدهیم و هم در راستای اجرای درست طرح دارویار اقدام کنیم که تمامی آنها مستلزم داشتن نقدینگی سازمان تأمین اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت نصف و نیمه بودجه دارویار به تامین اجتماعی

پرداخت نصف و نیمه بودجه دارویار به تامین اجتماعی