مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 23:302022-11-26حوادث

پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!


ماموران انتظامی مشهد، عامل پول شویی های میلیاردی را در حالی به دام انداختند که او با تطمیع معتادان پاتوق نشین و با یک نقشه کثیف از تاجران و بازرگانان مشهدی کلاهبرداری می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، روند صعودی پرونده های کلاهبرداری از کسبه، تاجران و بازرگانان مشهدی، در حالی به صدور دستور ویژه ای از سوی فرمانده انتظامی مشهد برای پیگیری تخصصی این ماجرا انجامید که چک های بی محل زیادی روی دست مال باختگان مانده بود و آن ها ناامیدانه دست به دامان پلیس شدند .

واکاوی این پرونده ها بیانگر آن بود که تاجران مذکور به چهره موجه و ظاهر شیک و تمیز مردی میان سال اعتماد و در قبال فروش کالا یا املاک میلیاردی، چک های مربوط به یک شرکت خدماتی را دریافت کرده اند اما هنگام سررسید چک ها تازه فهمیده اند که در دام یک شیاد حرفه ای گرفتار شده اند و نه تنها همه چک ها بی محل است بلکه چنین شرکتی نیز وجود خارجی ندارد.

معمای این پرونده ها زمانی پیچیده تر شد که ردیابی نشانی صاحبان حساب بانکی، نشان داد آن ها مجهول المکان هستند و نشانی های آنان نیز وجود خارجی ندارد! بنابراین گروهی از نیروهای دایره تجسس کلانتری پنجتن با راهنمایی های سرهنگ احمد نگهبان (رییس پلیس مشهد) کنکاش های اطلاعاتی را برای یافتن سرنخی از عامل یا عاملان کلاهبرداری های میلیاردی در حالی آغاز کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!

پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!